Teave minu kohta

Minu foto
Olen Konguta koolis klassiõpetaja.

pühapäev, 18. oktoober 2015

Koolituse algus

1. nädal.

Kursus algas enesetutvustamisega. Põnev oli visiitkaardi tegemine. Ikka püüdsid endast luua mingit muljet. Hakkasin mõtlema, kas ma iga kord teeksin sarnase visiitkaardi või muutuks see ajaga. Ma arvan, et minu visiitkaart jäi seekord tagasihoidlikuks, vist samasuguseks nagu ma olen aktiivõppemeetodeid kasutades. Aga kui elada ja olla kaasaegne õpetaja, tuleb silmad lahti teha ning uusi asju muudkui katsetada.

Materjal, mille läbi lugesin, oli õppemeetodid ja nende rühmitamine.
Koolitöös üks raskemaid ülesandeid on hindamine. Sain mõtteid, teadmisi selle kohta, kuidas oma tööd planeerida, millele tähelepanu pöörata, kuidas hindamist kavandada sellelt lingilt.

Hindamine koolikeskkonnas 


2. nädal

Tutvumis- ja soojendusülesanded.

(Neid ülesandeid võiksin kasutada mõnel klassiõhtul.)

Võistlus

Igale osalejale antakse rida ülesandeid. Esimesena lõpetanu on võitja. E-õppes võiksid ülesanded olla seotud näiteks erinevate ostingute ja info leidmise, väljaselgitamisega, aga ka füüsiliste tegevustega.
Näiteid ülesannetest:
  • Selgita välja, kes rühmakaaslastest mängib mõnda pilli.
  • Mängi laualumängu "Kes aias" koos teise rühmaliikmega ja salvesta esitus.
  • Leia kaaslane, kes oskab laulda mõnda hällilaulu. Palu laulda esimene salm, salvesta.
  • Leia keegi, kes oskab sulle õpetada mõnda tantsusammu (kasvõi ise välja mõeldud). Õpi sammud selgeks ja salvesta.
  • Leia keegi, kes oskab soovitada sulle mõnda head raamatut lugemiseks. Pane kirja pealkiri.
Minu kodune ülesanne

 
Hea oleks alustada uut veerandit, meenutades eelmist. Selleks olen kooli avalikku kausta üles pannud fotod sündmustest, mis eelmisel veerandil aset leidsid. Lapsed valivad nendest kolm ja lisavad põhjenduse, miks just need.

 Tegin ülesande õpilastega läbi. Oli suurepäraseid töid, aga ka neid, kes ei saanud täpselt õpetaja juhistest aru, et ootan pildi alla põhjendust, mitte ürituse pealkirja. Mõne tööga juhtus ka selline lugu, et jäid salvestamata seoses võrgu probleemidega. Üldiselt oli hea soojendusülesanne veerandi algusesse, kus sain väikese tagasiside enam meeldinud päevade kohta.


Kursusele registreerides tegin enda jaoks otsuse, et selle koolituse iganädalased ülesanded teen ära nädala alguses. Esmaspäeval ja teisipäeval. Siis on hea veel nädala sees abi küsida koolis kui milleski hätta jään ja mõnda asja laste peal kohe katsetada. Aga, aga....ainult esimesel nädalal suutsingi siis oma lubadust pidada. Juba teise nädala ülesanded lükkusid pühapäevale. Noomitus iseendale - tuleb ennast kokku võtta!!!!

Tore oli taas üles leida vana - photovisi, mida pole juba ammu kasutanud. Wordle.net oli minu jaoks uus avastus, tore seegi!



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar