Teave minu kohta

Minu foto
Olen Konguta koolis klassiõpetaja.

reede, 27. november 2015

Individuaalne töö

Individuaalne töö

Minu kodutöö
 
Oleme teinud lastega üheskoos klassi seinale (projektoriga seinale näidates) ja igaüks individuaalselt jutu kirjutamist stoybirdi-keskkonnas. Seekord andsin ülesande, et valmistuda Elva Gümnaasiumi väljamõeldud konkursile "Minu Eestimaa". See eeltöö on soojenduseks selles mõttes, et koguda mõtteid. Ideid aitavad suunata selles keskkonnas juba valmisjoonistatud pildid. Tean, et minu klassi loovamaid õpilasi pigem need pildid segavad, sest tahavad oma mõtetega ise edasi minna, aga paljudele annavad need just uue suuna või teistmoodi idee loo kujunemiseks. Lastele on storybirdi keskkonda loodud kontod, kui nad sisse logivad ja seal näen ka õpilaste töid.

www.storybird.com

Õpilased tegid selle töö kodus digiülesandena. Kahjuks ei saa miskipärast ühegi töö linki avaldada. Lastele see töö väga meeldis. Nad nimetasid seda viimase digipäeva kõige huvitavamaks ülesandeks. Tore oli valmis töid projektoriga klassi seinale näidata ja üheskoos neid lugeda ning nende üle arutleda. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar