Teave minu kohta

Minu foto
Olen Konguta koolis klassiõpetaja.

reede, 27. november 2015

Reflektsioon

Reflektsioon

Loetust tundus mulle, et reflektsioonil ja kontrollil on see vahe, et reflektsioonis õpid näiteks mõistma midagi enda õppimise kohta või kui saad mingi asja kohta teadmisi, siis kuidas need on just sinule kasulikud ning kuidas võiksid neid kasutada oma tegemistes. 


Lausete lõpetamine

Refleksiooni toetava ülesandena saab kasutada ka lausete lõpetamise meetodit. Lause algused sõltuvad käsitletavast teemast, õppimise käigus kasutatud meetoditest ning refleksiooni eesmärgist.
Mõned näited:
  • Kõige huvitavam aspekt käsitletud teema juures on ...
  • Kõige raskem osa loetud (kuulatud) materjalist on ...
  • Arusaamatuks jäi ...
  • Uuest teemast aitas mul aru saada ...
  • Tahan edasi uurida veel ... 
Mõtlesin, et minu õpilased võiksid reflektsiooni käigus püüda mõista, mis olid digipäeva ülesannete eesmärgid ja millised ülesanded pigem neile sobivad.

Minu töö
 
Püüan õpilastelt saada teada, kas nad digipäeval midagi õppisid, mis meeldis ja millist tüüpi ülesanded neile rohkem meeldivad. Selleks olen blogisse kirjutanud küsimused, mille üle nad mõtleksid ja nende põhjal toimuks vestlus today´s meet keskkonnas, mis on avatud nädal aega. Sellele saavad nad juurde, millal aega on ja mina õpetajana saan seal oma küsimustega vestlust suunata.
http://konguta13.blogspot.com.ee/2015/11/tagasivaade-digipaevale-palun-kirjuta.html

Kahjuks jäi see reflektsioon õpilastega ajapuudusel tegemata, aga saame seda teha pärast järgmist digipäeva. 

 


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar